Voor Nederland verzenden we alle pakketten via DHL of PostNL. Voor België en Duitsland alleen via PostNL!
Pakketten worden voortaan binnen 2  á  4 werkdagen verzonden. 

Vakantiesluiting:

Vanaf donderdag 4 juli t/m zondag 14 juli verzenden we geen pakketten. Bestellingen geplaatst op woensdag 3 juli voor 14:00 uur worden nog voor de sluiting verzonden!

Verzendkosten

PostNL Nederland:
0  –  15 kilo:  Standaard € 7,45 – Ophalen service point € 7,35
15  –  23 kilo:  Standaard € 9,95 – Ophalen service point € 9,85
Bij een bestelling boven de € 75,– * wordt dit € 5,95 – Ophalen service point € 5,85
Brievenbuspakje tot 2 kilo incl. verpakking € 4,95 **
DHL Nederland:
0  –  10 kilo:  Standaard € 6,45 – Ophalen ServicePoint € 5,45
Bij een bestelling boven de € 75,– * wordt dit € 4,95 – Ophalen ServicePoint € 3,95
10  –  20 kilo:  Standaard € 10,95 – Ophalen ServicePoint € 9,95
Bij een bestelling boven de € 75,– * wordt dit € 8,95 – Ophalen ServicePoint € 7,95
Brievenbuspakket tot 2 kilo incl. verpakking € 4,20 ** – Ophalen ServicePoint € 3,70 **
België:
0  –  15 kilo: Standaard € 10,95
15  –  23 kilo: Standaard € 19,95
Bij een bestelling boven de € 75,– * wordt dit € 8,75
Brievenbuspakje tot 300 gram incl. verpakking € 10,95 ***
Duitsland:
0  –  15 kilo: Standaard € 11,50
15  –  23 kilo: Standaard € 19,95
Bij een bestelling boven de € 75,– * wordt dit € 8,75
Brievenbuspakje tot 300 gram incl. verpakking € 11,50 ***
* (Is exclusief verzendkosten)
** (Extra items toevoegen of toevoegen als extra item, dan zal de standaard verpakking gebruikt worden! Geld ook voor de ***  hier onder)
***(Omdat onze vervoerder voor beide landen geen brievenbuspakjes verzendmethode hanteert hebben we voor deze oplossing gekozen!)
Verzending opties > 20 kilo bij DHL en > 23 kilo bij PostNL worden niet weer gegeven, stuur ons een bericht voor de verzendprijs!
Track and Trace
Na betaling van de bestelling zal er door ons een etiket worden aangemaakt. Je krijgt dan automatisch een mailtje dat je pakket klaar wordt gemaakt voor verzending met de daar bij behorende trace-and-tracecode. Deze gaat echter vaak pas werken wanneer je pakket is afgeleverd bij het servicepunt. Hierna kun je dan je pakket volgen.
Besteld, betaald en niet op voorraad
Mocht het onverhoopt toch voorkomen dat een artikel net op is die je besteld en betaald hebt zullen we via de e-mail contact opnemen en tot een passende oplossing komen zoals een vervangend artikel, op een later tijdstip verzenden of terugbetaling van het desbetreffende artikel. We kunnen helaas géén gratis nalevering aanbieden, omdat de marges op onze producten daarvoor niet hoog genoeg zijn.
Uitzonderlijke artikelen houden we niet op voorraad. Dan staat de levertijd duidelijk vermeld in de omschrijving. Bijv.: de levertijd van dit artikel is 2 weken na betaling. Zodra we dan je betaling ontvangen zullen we het zo snel mogelijk bestellen en binnen de gestelde termijn uitleveren. Als de mogelijkheid daar is zal de klant op de hoogte worden gebracht wanneer het artikel ons magazijn verlaat en geleverd wordt. Alle bestelde artikelen zullen dan ineens worden uitgeleverd.
Verpakkingsmateriaal
Als er breekbare producten in de doos verpakt worden, dan zullen we deze opvullen met luchtkussentjes ter bescherming.
Om kosten, afval en daarbij het milieu te besparen gebruiken we dozen en verpakkingsmateriaal opnieuw van leveranciers en omliggende middenstand.
Hopend op je begrip en waardering.
Winkelwagen
Translate »